Den 25 februari

Då är det onsdag men jag tycker det känns som tisdag! Känns som om det är evigheter fram till fredag och helg! Ut och festa med Emelie och några av hennes vänner på lördag kanske.. hoppas=)

Idag åker Oskar till Thailand! Ska köra honom in till malmö ikväll så han kan ta tåget över till Danmark för att sedan ta flyget till det där varma landet.. 2 veckors semester blir det.. både för han och mig!

Kan det inta vara lika bra väder idag som det var igår. Fick vårkänslor när jag var ute igår. Vill ha det nu med!

Jaja, idag händer det inte så mycket mer.. kollat lite på resor och sådant.. jag ska ju åka med mormor men skulle gärna vilja resa en gång till i sommar med en vän, typ dig Ellinor<3 hehe

Jaja, har inte så mycket mer att skriva faktist..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0