Fight!

Bajstrött är precis vad trött jag är.. hjälpte inte ens med en härlig dusch utan det känns fortfarande som om jag skulle kunna somna direkt om jag hade slutit mina ögon. Sov typ 4 timmar inatt eftersom jag först och främst låg och funderade över en massa saker plus att jag sedan stördes av Oskar stup i kvarten av att han höll på och puta mig och sancka en massa skit inatt.. jag blev till slut så galen på honom att jag nästan grät.. så i morse när klockan ringde klockan 6 kände jag bara för att dra täcket över huvudet och skrika!

Men jag gick till jobbet och det gick bra. Första dagen min elev var på avdelningen j och det gick super bra faktist.. positivt där iaf.. Träffade även på chefen som precis kommit hem från Thailand och gissa om jag blev avundsjuk på hennes härliga "bränna".. hon såg så fräsh ut! Själv går man här med taskig hy och blek som en fis.. fuck of and die!

Horoskopet har stämt till en viss del än så länge.. vi får se vad som händer resten av denna dag..

Psyket är väl inte det bästa idag.. tröstätning i huvudet hela tiden men jag har ju lovat mig själv att jag ska bli bra.. LYCKLIG! Så fan heller att jag ger upp för "demonerna" idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0