Försovning

Usch ingen bra start på dagen. Sov jätte dåligt inatt säkert p.g.a att Oskar inte är hemma. Därför var jag jätte trött när klockan ringde klockan 05:45. Satte mig upp på sängen men gick inte upp ordentligt utan la mig ner en stund till och tänkte att jag bara skulle blunda liten stund. Jo visst, klockan 06:40 vaknar jag med ett ryck och kollar på kockan i panik! Fan jag börjar klockan 07:00 och då ska jag vara ombytt och färdig. Hoppar i kläderna och snabbt ut med vovvarna. Ingen ordentlig kissrunda precis utan bara ut på gräsmattan och sen in igen. Fan, vad man har dåligt samvete nu för det. Får gå en lång runda sen när jag slutar.

Iaf så fick jag ju ta bilen för at6t komma nått sånär i tid och jag körde som en galning till jobbet. Körde in på parkeringen och ställde mig säkert helt snett men det är det ju fler som gör trotts att dom kommer typ 20 minuter tidigare än vad de behöver.. hm.

Klockan 07:10 är jag färdig och sätter min ner på soffan tillsammans med min kolleger och dom bara skrattar åt mig hehe.. jag var ju helt yrvaken!


Jaja, ska föresten och kolla på lägenhet.. fick erbjudandet igår så det ska bli spännande.. står som tredje i kö... får se vad som händer.. Tur att Oskar litar på mig eftersom han inte kan följa med hehe..

Jaja, tillbaka till arbetet..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0