Fredagen den 13:de

Jaha, då får vi se om det inträffar några olyckor idag. Det gör det säkert eftersom det är fredag och många ska ut och festa. Denna fredagen är precis som alla andra fredagar, det är lätt att det händer olyckor. Alla vill hem snabbt från jobbet och kör därför som idioter. Folk ska ut och festa och med alkolhol brukar det även komma olyckor. Alltså är det inget konstigt med just denna fredagen, det råkar bara vara den 13:de..


Jaja, igår var jag hos sjukgymnasten och det gick super bra.. efter det köpte jag lite kläder på rea. Härligt med ett par byxor för 100 kronor hehe.. Mormor handla även ett par "danseskor" så nu kan hon dansa hejvillt på jägers nästa gång.


Fick sedan ont i huvudet och mådde lite illa, migrän.. Så jag la mig för att sova bort det och det gick rätt bra.. bara det att jag sov hela eftermiddagen.. lite trist..


Jag är inte riktigt bra i kroppen.. det märks för att när allt inte står rätt till i min kropp får jag alltid en massa finnar tyvärr.. jag känner mig så hängig liksom men är ändå inte sjuk..


Jaja, ikväll ska jag och Oskar på bio.. Jag vill se antingen "Australia" eller "Benjamin Buttons otroliga liv". Vill också se "I taket lyser stjärnorna" fast den är nog inte Oskar så intresserad av.. vi får se vad det blir..




Vi får se vad som händer idag.. härligt väder iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0