Härligt!

Har sovit typ ända till nu! Härligt! Sov riktigt gott! Länge sedan jag sov så här länge! Men jag gick ju inte och la mig förän vid 3 tiden inatt.

Nu ska jag typ ta på mig lite kläder och sen ska jag bort och se om jag kan hitta några skor. Efter det ska jag gå ut en härlig runda med hundarna i detta härliga vårväder! Sen måste jag väl packa ihop för ikväll och kolla vad jag ska ha på mig! Sen ska jag köra ut till mamma och pappa och lämna hundarna och tigga lite skjuts till Degeberga! haha.. Tur dom kommer och hämtar mig inatt iaf..

Gud vad jag vill ha någon sådan här väst!:


Ja, tack Johannes för en nice kväll igår hehe.. eller man får väl säga natt hehe..

Nu ska jag göra mig iordning..


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0