Hold me

Jag var aldrig på friskis och svettis.. inte för att jag inte vågade utan för att det hände något precis innan som blev så otroligt fel.. synd att jag alltid ska lyckas sabba allt..


Så just nu skulle jag bara vilja gråta och jag skulle vilja göra det i en varm och trygg famn.. men just nu finns ingen sådan i min närhet.. ibland undrar jag om det verkligen finns någon som verkligen förstår mig.. vill förstå mig.. Just nu önskar jag att jag var en liten flicka på fem år utan sådana här problem.. en liten flicka igen som när som helst kunnat krypa upp i mammas eller pappas famn och bli tröstad.. varje gång jag vaknar upp mitt i en mardröm önskar jag att jag kunde gå ner till mamma och pappa och få lov att sova i deras säng precis som en liten flicka.. precis så liten flicka som just nu sitter inom mig och gråter.. Jag önskar alla mina tankar bara kunde försvinna..

Önskar jag kunde luta mig mot en vän just nu.. men just nu är jag ensam.. ingen vän vid min sida just nu.. aldrig..



Kommentarer
Postat av: Emelie

Som jag har sagt innan...jag kanske inte är den första du tänker på men jag finns här!alltid...kan jag göra det minsta som kan vara till betydelse så gör jag det!tycker mycket om dig Desirée<3

2009-02-18 @ 20:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0