Hur ska jag hinna?

Jag begriper inte hur jag ska hinna idag. Känner mig redan stressad. Slutar klockan 13 idag och 13:30 ska jag vara i Eslöv hos psykologen, vilket jag inte känner för idag men det brukar jag ju aldrig göra med det känns bra när jag väl kommit in i samtalet men då är ju tiden alltid slut.. Sen ska jag direkt hem och packa ihop lite saker, hundarnas grejor och sedan få in 2 busiga hundar plus en förvirrad Oskar(hahahaha) i bilen. Köra ut till Äspinge och ta ut Bindi och lämna av hundarna och grejorna. Köra syster till en kompis antagligen, som bor i Svensköp. Sen blir det raka vägen mot Malmö på kalas, ska vara där vid 18 tiden.. Fattar inte hur jag ska hinna och palla, jag som sov så förbaskat dåligt inatt..

Sen i helgen ska jag fixa öl till farmor och farfar  och sen på kvällen på lördag ska vi tilll Emelie i Degeberga. Myspys.. Har inte träffat farmor och farfar "ordentligt" på länge. Sen ska ju Johannes med till Emelie, ska åka med honom ditt.. Alltid lika kul att åka med honom! Spela massa "dunka-dunka" musik och gammal 90-talsmusik.. Musik som man inte annars kanske tycker så mycke om men med Johannes blir det skitbra haha.. sen att Oskar avskyr det det får han stå ut med haha..

Jaja, nu är min rast slut.. tillbaks in i arbetet igen.. men jag gillar det..

Vad som än händer kommer du alltid vara den största kärleken i mitt liv och vara en av mina bästa vänner<3 jag älskar dig<3

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0