I can't stand another fight..

Här är ingen bra atmosfär här hemma. Kan knappt andas här längre.. Jag försöker se vad jag gjort för fel men jag lyckas inte.. Kanske är det för att jag är den jag är.. Men jag tänker inte ändra den jag är, jag tänker inte lägga mig när som jag gjort så många gånger förut i mitt liv. Jag tänker gå med högt huvud genom detta och är jag inte den du vill ha så kan jag inte göra så mycket åt det. Jag vill inte vara något jag inte är.. och jag tänker inte vara tyst för det har jag varit i hela mitt liv.. nu när jag äntligen börjat hitta mig själv tänker jag inte tappa bort mig igen. Jag är inte perfekt, långt ifrån det, men jag vet vad jag vill och jag ska ta mig dit, med eller utan dig! Inget skulle göra mig lyckligare om du ville följa med mig för vad som än händer är du min största kärlek och den jag älskar, den jag ser min framtid med.. den jag vill gifta mig med, den jag vill få barn med.. men ibland är inte kärlek tillräckligt.. det smärtar mig att behöva erkänna detta för mig själv.. vad som än händer så älskar jag dig något så otroligt mycke och jag vill bara att bara att båda ska vara lyckliga.. Du är så otroligt vacker och du är den ända som fått mig att känna mig fin.. Jag orkar inte gå med gråten i halsen längre, jag vill bara att du ska förstå, jag vill bara att vi ska arbeta mot samma håll och inte mot varandra.. Kan du inte se på mig med dom där vackra ögonen och få mig känna mig vacker igen. Jag trodde aldrig att jag skulle tvivla på vår kärlek. Jag försöker se ett liv utan dig men det är svårt för jag har alltid sett dig som en del av mig, en del jag inte vill vara utan.. just nu tar vi bara isönder varandra och jag vill bara att det ska vara som innan, utan de där hårda orden.. när förlorade vi respekten för varandra? Jag vill inte att det ska vara för sent för oss.. jag vill att du ska se på mig med de där stolta vackra ögonen igen, titta på mig precis som om jag är ditt allt.. jag vill ligga i din famn och känna mig trygg igen.. Jag är väldigt kär i dig men kanske hjälper det inte.. kanske har vi vuxit ifrån varandra, kanske har våra drömmar gåt isär.. Vi kanske inte vill samma längre.. Jag bara önskar att jag fick din för alltid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0