Imorgon vid denna tiden..

står jag förmodligen och hoppar till någon AC/DC låt! Gud vad jag längtar<3


Jobbade idag till klockan 21:00 och det gick super bra.. och nu har jag precis kollat färdigt på den där "filmdokumentären" om Knutby! Helt sjukt är det! Visst är sex härligt men att man skulle driva ut djävulen med hjälp av det är ju bara så jäkla sjukt att tro.. Så jäkla hemskt är det! Stackars barn som är med i denna församling.. det är dom jag tänker mest på..


Usch det känns så tomt nu i lägenheten när inte vovvarna är hemma. Min "Sutt" och min "Dutt"<3


Nä, nu ska jag börja tänka på att gå och lägga mig.. ska ju upp tidigt för att köra mot huvudstaden..hoppas det är fint på vägarna i morgon.. tycker det kan sluta snöa nu..


Antagligen kommer ni inte höra något från mig förän på lördag och då är det en lycklig Désirée som sitter och skriver för då har jag ju sett AC/DC! Wii...

god natt på er alla! Önska mig lycka till på vägarna imorgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0