Klar och hungrig!

Klockan 18:00 ungefär skrev jag att jag skulle fixa med mina räkningar men inte förän vid 21:40 började jag fixa med det. Dåligt Désirée, du skulle ju städat lite också! hehe.. men nu är jag färdig med det.. Känns skönt att ha det gjort..

Vad har jag då gjort istället för att städa och fixat med räkningarna? Jo jag har pratat i telefon, skrivit lite i min blogg, varit ute med hundarna, rökat, pratat lite till i telefon, skickat iväg ett sms till älsklingen som har typ 30 grader varmt nere i Thailand, suttit på msn och pratat, suttit vid facebook och pratat, kollat tv, lyssnat på musik och kollat lite bloggar. Allt detta har jag typ gjort samtidigt!


Väntat på att "Specsavers Optik" i K-stad skullat ringa till mig hela dagen. Men de har inte gjort det! Bajs! Vill ju ha mina linser nu! Har vilat ifrån dom sedan i december eftersom jag haft problem med ögonen och varit förskyld. Sen har jag väl inte haft riktigt råd med det. Men nu vill jag verkligen ha mina linser! Tur att jag har två par glasögon att byta mellan, och dom är som tur är snygga:) Men det är skönt att slippa dom.. typ när det regnar, när man är på konsert och hoppar och "stajtar", ligger ner och tittar på tv.. plus att jag tycker jag ser bättre ut utan glasögon..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0