Klart jag kommer sakna honom..

Haha, har fått lite kommentarer från vänner och bekanta om jag inte kommer sakna Oskar nu när han ska till Thailand för jag har väl svarat lite såhär: "SKÖÖÖÖÖNT" och visst tycker jag det ska vara skönt men jag kommer ju ändå sakna honom. Jag menar som nu innan när jag låg och vilade eftersom jag var så trött efter besöket i eslöv och han kom och låg och höll om mig. Sådana saker kommer jag sakna eller som jag skämta med Emelie igår att på lördag när vi ska festa kommer jag inte ha någon att hångla med och då kommer jag sakna honom! haha.. Men det är skönt att ha liten egen tid. Han är ju alltid hemma eftersom han inte har jobb så man får ju aldrig den där stunden för sig själv som iaf jag kan behöva lite då och då.

Men klart jag kommer sakna min man! Min älskade Oskar! Hans närhet och ömhet! Men jag är inte handikappad utan honom! haha... Och jag valde ju faktist att inte följa med..

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha...var la det jag visste;) men som sagt så har jag inte heller någon att hångla med så jag är ledig:p haha..roligt ska det bli i alla fall:)

2009-02-24 @ 15:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0