Lista hehe

Hur många nycklar har du i din nyckelknippa?
Tre

Tycker du om att kramas?
Älskar det<3

Vad har du i din handväska just nu?

Plånboken, Kalender, cigg, tändare, läppsyl, tamponger och massa papperslappar..
När är du lycklig?
När jag busar med hundarna och när jag ligger i Oskars famn. När jag är tillsammans med min familj.

Vad använder du just nu för jacka?

Min rätt fula men ack så sköna svart vinter jacka
Vad använder du just nu för skor?
Oftast mina sneakers och på jobb har jag mina svarta "jesussandaler"

Vilka länder har du besökt i år?

I år har jag bara varit i Stockholm och det är ju nästan som utlandet. Hehe..  men jag ska till Rhodos i maj!
När flög du senast?
Oj, alldeles för länge sedan..

Äter du frukost dagligen?

Beror på om jag jobbar eller inte..
Tycker du att familjen är viktig?
Det viktigaste i livet är familjen!

Senaste låten du lyssnade på?

Pantera - Cemetery Gates
Gillar du att bada?
älskar!

Vad är det bästa du vet?

Ja det var en svår fråga. Finns så mycket att välja på.
Vad är det värsta du vet?
Lögner och ångest

Var växte du upp?

Hörby
Dina favoritskor?
Mina vita sneakers

Piercing i näsan eller i tungan?

Jag har i tungan men vill ha i näsan också så jag säger båda..
Skämtar du ofta?
Japp, skämtarnas drottning..
När gick du upp idag?
klockan kvart över 6
Har du fått ditt hjärta krossat?
Ja

Vad heter din morfar?

Mats Andersson
Vad köpte du sist?
Present till arbetskamrat

Nämn någon som gjorde dig glad igår?

Oskar. Han hade städat!!!
Parfym du använder?
Escada Moon Sparkle för det mesta..ibland Ralph Lauren rocks
Vet du hur man fyller på olja till bilen?
nått så när.. jag vet vart man ska kolla om man har olja iaf.

Har du fått parkeringsböter?

Nix
Vilket är ditt favoritchoklad?
Lindt med någon god fyllning i..
Har du kysst någon av samma kön?
Nej

Varför bloggar du?

För att det är kul.
Vem fick du senast sms från?
från mamma..

Favoritkomiker?

Robert Gustavsson, Johan Glans är också bra! Gösta Ekman kan också vara rolig han haha..
När åt du ute senast, och vad åt du då?
Det var på Max när vi var på väg hem från Stockholm. Då åt jag en kycklingburgare.

Hur var du som tonåring?

Hemsk och osäker..
Är du en bitch?
Ibland kanske.. men aldrig utan anledning..

När grät du senast?

Gråter mest inombords men  senast jag fick tårar i ögonen var i söndags.
Vilka personer beundrar du?
Mamma och mormor. Pappa när han är snäll haha

Tycker du om någon?

Jätte många. Oskar, familjen, vännerna, hundarna och släkten..
Hur många barn vill du ha?
Två 

Brukar du hålla dina nyårslöften?

Nix
Hur många speglar finns det i det rummet du är nu?
inga

Vad har du för planer till helgen?

Partyparty med Emelie K
Längtar du tills din nästa födelsedag?
Har inte börjat tänka på den.

Vem ligger på plats 37 i din telefonbok i mobilen?

Johanna Oddmo<3
När sjöng du senast?
Juni, juli augusti med Gyllene Tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0