Måndag den 2 Februari!

18 dagar kvar till AC/Dc! Wiii!

Om en kvart ska jag iväg till Eslöv, till sjukgymnasten. Känns bra, har inte träffat henne på länge! Förra gången fick jag ställa in för jag skulle iväg och jobba! Hon är så lätt att prata med och hon är nog den av dom i Eslöv som jag känner hjälper mest. Hoppas att det går lätt att köra dit.. snö och skit ju! Fast Teiwaz älskar det haha.. Han springer och blåser i snön och får lite då och då helfnatt och springer som en galning runt tunt runt..hehe

Sov dåligt inatt, tror jag somna vid 3 tiden. Hade ont i magen och kunde inte slappna av så jag låg och läste bok. Tacka vet jag böcker. Håller på att läsa "Nionde Grottan", älskar serien och Ayla och hennes liv. Tycker om att läsa historiska romaner eller vad man nu ska kalla det.

Nä, nu ska jag gå och ta mina tabletter.. har en tendens att glömma dom och då blir jag helt knäpp i skallen.. surig och vresig och orolig!

Adjö så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0