Måndagen den 23 februari

Ojojoj vad jag är trött idag. Sovit gott inatt men känner mig ändå inte utvilad. Jaja, jag blir väl snart pigg..

Nu är både Teiwaz och Ida hemma igen och det känns härligt. Teiwaz blev så glad igår när jag hämtade honom. Han hade varit jätte duktig hos Christina så hon ville gärna ha han fler gånger.

Jobbade i stort sett hela dagen igår. Hade en man som dog igår på avdelningen vilket är sorgligt men ändå skönt för honom. Det är nog något man aldrig vänjer sig vid i detta yrket, att ta farväl av någon som dött. Tur är väl det för då kan man ju inte vara mänsklig.
Men nu får han vila i frid och jag vet att han har det bra, utan smärta och lidande.. Ung och frisk igen..


Idag är det möte på jobbet annars händer det inte mycke.. fram till mötet ska jag bara ta det lugnt.. ska sätta mig vid tv:n och titta på "Ebba och Didrik" hehe...


Ni får ha det så bra..pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0