När är jag snyggast?

Här kommer en massa gamla bilder på mig! När är jag snyggast? Men först två gamla söta bilder på Ida och Teiwaz:




Gamla bilder på hundarna och mig:




Fan vad jag saknar mitt långa hår!!!
Här kommer lite bilder från 2005-fram till sommaren 2008:




Bjuder på en bild från när jag hade tandställning och jag visade tänderna! Det hände sällan när kameran var framme! Jag är svinigt trött och glåmig. Joanna hade försökt klippa min lugg vilket resulterade i att jag fick super duper kort lugg haha:



Usch vill ha mitt långa, vackra hår tillbaka. Men jag var tvungen att klippa det för jag kände att jag behövde en ny start.. Det är ju på väg ut!


Nu ska jag sova..god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0