Ny dag och nya tag, nya utmaningar

Gud vad härligt väder. Det får bli en underbar runda med hundarna sen tycker jag. Får se om jag hinner detta innan jag ska till eslöv och sjukgymnasten. Efter det ska jag nog köra in om Höör och fixa en grej, hoppas dom har öppet..

Ikväll ska jag på friskis och svettis.. känns rätt nervöst med tanke på att det är över 1 år sedan jag var på ett sådant pass.. Har inte varit där sedan jag fick den där ångestattacken mitt under ett pass.. kommer så väl ihåg känslan jag fick då.. Kändes som om salen blev allt mindre och mindre och som om alla tittade på mig och dömde mig och jag fick knappt luft.. med tårar i ögonen lämnade jag salen mitt i passet och cyklade hem med andan i halsen och bara slängde mig i sängen och grät..

Men nu ska jag dit igen och jag ser fram emot det även om jag är nervös.. ska ta upp det med sjukgymnasten idag.. hon kanske kan ge mig lite tips..

Gud det är AC/DC på fredag!!!!! Jag fattar det inte! Jag ska se min Angus!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0