Planer

Jaha, vad händer då nu några dagar framåt? Jo, jag ringde Johannes och undrade vad han skulle göra imorgon(fredag), tänkte han kunde underhålla mig lite och det tyckte han lät som en bra idé. Så imorgon ska vi hitta på något, kanske titta på film med några andra trevliga människor och om det inte blir av så hittar vi säkert något annat roligt!

På lördag blir det utgång med Emelie! Massa gottis! Ska köpa "Tequilla Rose" och lite god öl, kanske någon cider! Någon människa har druckit upp min sprit så jag får väl fylla på förrådet haha..

Söndag ska jag och titta på lägenhet. Mamma ska följa med mig.. Gissar på att hon får köra! haha...

Nä, nu ska jag fixa med räkningarna!

btw har jag pratat med min "Milner-Ellinor" idag! Den jäveln hör ju aldrig av sig men nu gjorde hon det! Längtar till i maj då hon kommer hem från Gotland, då ska vi träffas! På tiden!

sen saknar jag min andra ellinor.......................<3







Kommentarer
Postat av: Anonym

var ska ni titta på lägenhet??

2009-02-26 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0