Slicka mina sår

Det är vad jag borde göra nu.. Jag borde ta hand om mig själv.. just nu låter jag mig bara förfalla och jag måste ta tag i mig själv och jag måste bli bra.. Nu när det är lite jobbigt mellan mig och Oskar har jag gått ner mig totalt.. Tröstäter och vill inte göra något alls.. Det där med tröstätandet gör mig ångestfylld för jag gör mig inte av med allt längre.. jag försöker låta bli det men det är verkligen en kamp att motstå vad mina "demoner" tycker jag ska göra.. med andra ord har jag gått upp massor i vikt.. eller det är så jag känner... jag har ingen våg eftersom den slängde jag och mamma ut så jag inte skulle stå på den stup i kvarten.. men jag känner ju på mina kläder att allt sitter tightare än förr.. bajs! Ångest på hög nivå! Men nu måste jag verkligen ta tag i det här.. Måste försöka hitta energi så jag kan ta mig ur det här.. Jag måste bli bra! Jag måste ta mig ur det här! Jag måste bli Désirée igen!

Ja, jag ska klara det här.. jag ska göra mig av med mina demoner..


JAG SKA BLI LYCKLIG!



Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Gud vad härligt att läsa!

2009-02-14 @ 18:41:38
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0