Sörens trött!

Fick typ 4 timmars sömn inatt. Inte alls bra. Sitter som en zombi på jobbet och som tur är är det lugna gatan här för tillfället. Hundarna var med här några timmar nu på förmiddagen men har precis kört hem dom igen. Kom inte upp i tid i morse heller och jag fick så dåligt samvete för att de inte fått någon ordentlig morgonrunda på två dagar så jag tog med dom hit så dom fick springa av sig och mysa med de som bor här.

Kom på anledningen till varför jag inte kunnat sova nu på två nätter, säkert p.g.a att Oskar är i Thailand men en annan sak är att jag glömt att ta mina anitdepressiva nu i 3 dagar! Aja baja Désirée! Inte konstigt att jag är knas i skallen då ju! hehe.. Inatt blir det sömntabletter för min del så jag pallar med morgondagen.

Ikväll blir det kul med Johannes, det känner jag på mig hehe...

Nä, nu ska jag fortsätta jobba.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: din johanna

och jag dig, darling!

hur är allt med dig?! =)

2009-02-27 @ 12:15:24
URL: http://kalaspuffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0