Sunday bloody sunday=)

Då var det söndag och snart är det en ny vecka. Är hemma på timmar nu, jobbade 7-12 och nu är jag ledig fram till 4. Då är det dax att vara tillbaka på jobbet igen. Men det är okej, synd bara att det inte är lika fint väder idag som det var igår. Det är så disigt och trist idag. Igår nr man jobbade hela eftermiddagen och kvällen så skulle det självklart vara vackert väder.. Tur jag fick lite sol i fredes när jag var ledig.

Igårkväll när jag jobbat färdigtt körde jag bort och köpte lite godishjärtan till Oskar. Även om jag inte bryr mig om alla hjärtans dag så tyckte jag han kunde få lite hjärtan. Han är ju trotts allt mitt hjärta. När jag sen kom hem mös vi framför tv:n en stund men sen ringde telefonen och det var Johannes som var arg och nog lite ledsen som ringde. Så jag lugnade ner honom och vi snackade ett bra tag. Sen var det ju dax att sova för min del eftersom jag skulle upp som idag tidigt. När jag låg där i en varma goa sängen ringer min telefon igen och då är det en söt liten röst i luren som säger: "Kan du hämta mig i Osbyholm!" Och snäll som jag är sätter jag mig i bilen och kör mot Osbyholm för att hämta min kära kusin! Hon är ju trotts allt storasystern jag aldrig fick<3


Ja, så det blev inte så mycket sömn för min del inatt men jag är ändå rätt pigg.. Får se nu vad man ska hitta på nu dessa fyra timmar då man är ledig. Mysa med älskling kanske<3 vi får se..


Imorgon börjar min elev och jag är faktist riktigt nervös inför det. Det är ju min första elev så det känns lite i magen. Men idag har jag fixat med hennes schema och kollat så hon får tillräckligt med timmar under dessa 4 veckor hon ska vara hos oss på Vårsonaten. Jaja, det ska bli spännande och jag tror faktist att det kommer till att gå bra. Jag menar det var ju bara något år sedan jag själv var elev så jag kommer ju ihåg hur det var och hur jag ville att min handledare skulle vara. Tur är att under alla mina praktiker har jag haft super bra handledare, bland annat då Eva som jag idag jobbar med. Hon jag köpte min älskade Teiwaz av<3 tycker väldigt mycke om henne och trotts att hon är så pass många år äldre än mig så är hon en av mina bästa vänner.

Jaja, nu räcker det för lilla mig.. nu ska jag pussa på Oskar och busa med vovvisarna<3

puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för skjutsen hjärtat!

2009-02-15 @ 22:47:02
URL: http://pincetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0