Tisdagen den 24 februari

Har precis kommit hem från Eslöv och min behandlare. Det gick väl okej. Berättade om mina senaste depp-dagar och vad det handlade om.. hon förstod, men jag måste utmana mig själv och det förstår ju jag också.. Ibland känns det som om jag bara vill gå tillbaka till det gamla och vara "lycklig" och "trygg" igen.. visst jag var inte riktigt lycklig men jag kände en viss lycka då när jag såg hur vågen visade mindre och mindre..  fan, vad jag hatar min kropp...den är äcklig och obehaglig..


I want to close my eyes forever...


Imorgon åker Oskar  till Thailand och det känns faktist okej. Två veckor går fort och faktist kan det vara skönt med lite egen tid.. jag och vovvisarna hehe..


Har kollat vidare på det här med min utbildning och mamma peppade mig igår och tyckte verkligen att jag skulle hoppa på det här.. för jag vill ju faktist testa om detta är något för mig.. hon var helt övetygad att jag skulle kunna klara av det och att jag skulle passa som det..


Igår efter mötet stack jag bort till pappas firma och pappa såg direkt på mig att något var fel.. det kändes så skönt att han lyssnade och såg mig.. hade det inte varit för att killen som jobbar hos pappa hade kommit in hade jag storbölat.. älskar min pappi!

Nä, nu ska jag lyssna på musik och drömma mig bort mot bättre tider...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0