Updatering

Jaha, jag har varit lite kass på att skriva nu någon dag men jag har faktist inte orkat sitta framför datan.. Känner mig lite hängig. Har ont i ögonen så jag är för närvarande sminklös vilket gör att jag ser blek och trött ut.. lite trist.. men what the fuck, mina ögon behöver vila..

I söndags snagga Emelie Oskar! Gud vad jag saknar hans vackra hår! Igår morse när jag vaknade och vände mig om blev jag rädd i några sekunder! "Vem fan ligger brevid mig?!" Oskar låg med ansiktet in mot väggen så jag såg ju inte det.. men jag kom rätt snabbt på vem det var.. hehe

Hade med mig Teiwaz på jobbet igår och det dröjer nog ett tag innan jag tar med honom igen! Jag trodde jag skulle strypa honom! Han gjorde precis tvärt om hela tiden än vad jag sa och han sprang omkring och skällde ut alla utom de boende då förstås.. Sjuksköterskan kom in på avdelningen 4-5 gånger och varje gång började han skälla och ha sig! Plus att han skällde ut en anhörig.. Han fick sig några nyp i öronen men så fort jag vände ryggen till hittade han på något nytt hyss!

Väl hemma ringde jag Johannes och vi bestämde att han skulle komma in om när han slutat och fixa min strömbrytare till klädkammaren.
Den fixade han på två sekunder sen lyckades jag övertala honom att fixa upp en lampa så nu har jag en lampa i taket i vardagsrummet, efter 2 år är den uppe haha...
Han stannade i några timmar och vi bara snacka en massa strunt och lite allvar.. i like him!

På kvällen ringde jag Emelie K och vi snackade i över en timme och det kändes bra att få prata ordentligt.. I like her<3

Det bestämdes även igår att jag och Oskar ska gå på bio på fredag. Vi behöver mysa till det och komma bort lite.. Fast jag vet inte vilken film det blir..

Jaja, tillbaka till jobbet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0