Usch

Jag hann med allt igår, fick till och med tid över så jag slösade bort tiden på att göra inget alls...sen blev det ju brottom igen.. Konstiga är att jag hann  och plocka ihop min och hundarnas saker och få ut de i bilen innan Oskar ens hade säga bu eller bä.. haha.. jag begriper det inte..

Kalaset var trevligt när vi väl kiom ditt, virrade in oss på ett område som såg precis lika dant ut vart man en körde.. Jag blev sur som vanligt när jag inte hittar.. eller rättare sagt Oskar hade ju kartan i huvudet sa han ju så det var ju mer på honom jag blev irriterad.. plus att det var dåligt skyltat.. vet inte hur många återvändsgränder jag körde in på.. inte en ända skylt om det.. men så är det väl när det är nybyggda område och man inte fått upp allt än..

På hemvägen blev det bråk mellan mig och Oskar... Jag vet att jag gick på som en ångvält och jag var så jäkla less på allt.. jag blev upprörd och stanna bilen eftersom det var så dimmigt och jag kände att jag inte kunde konsentrera mig.. bråket fortsatte och det blev väl bara högre och högre toner.. Men när jag inte får någon respons och inte något svar så blir jag tokig.. Oskar gick ur bilen och bara vandra iväg och jag blev så klart orolig och ringde Lena så hon fick prata och lugna ner Oskar.. Jag grät och viste väl inte riktigt hur jag skulle nå fram till honom och bad därför Lena prata med honom.. och han kom tillbaka och vi körde sista biten ut till huset..

Vi har väl fortfarande inte rätt ut något vilket gör mig frustrerad för jag känner att jag inte kan gå vidare utan avslut liksom.. men kanske är det så kvinnor vill ha.. vi vill prata om det medans männ vill gå vidare och glömma.. jag vet inte..

Nu ska vi iaf köra till farmor och farfar en stund..mysigt..

men jag älskar honom..

Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Hoppas allt löser sig <3

2009-02-07 @ 13:50:14
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0