Utgång på G!!!

Så nu har jag köpt super duper snygga skor! Sen körde jag även till Eslöv, till Lindex, och köpte lite strumpor och trosor och lite sådant. Anledningen till att jag körde dit var denna:

så den fick jag också med mig!


Nu ska jag duscha och plocka ihop lite grajs, sen ut till moder och fader. Ska gå ut med hundarna där tillsammans med mamma hoppas jag.. sen så ska det bytas om och sedan ska jag tigga mig till en skjuts av mamma till Degeberga och Emelie. Sen ska vi två vidare till Nosaby, till någon vän till henne på förfest. Mums! Sen så ska vi in till stan och där vet jag inte vart vi ska bli av men jag hänger bara med!
Väl där måste jag väl dansa med Emelie=P haha..

Jaja, hoppas bara att det inte blir en massa skitmusik ikväll, för då blir jag galen! Får nog ta med mig lite musik.. hm..

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen!!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0