Vackert

Nu sitter jag här med gråten i halsen och tårar i ögonen. Var inne på Madeleines pojkvänns blogg. Madeleine kämpade mot cancer men lyckades inte beskämpa den, hon dog i höstas. Följt hennes blogg och förundrats över vilken kämparglöd hon hade. Nu har hennes pojkvän lagt upp en låt som hon skrev till honom precis när dom blev tillsammans och den är så vacker. Att en sådan ung begåvad människa ska behöva på cancer och sedan inte överleva det är så orättvist det bara kan bli! Tänker på hennes familj och hennes pojkvän, vad svårt det måste vara för dem nu. Vila i frid Madde!


Maddes motto: "If you can dream it, you can do it."


http://therealcolombo.blogg.se/ - Maddes pojkvän!

Kommentarer
Postat av: Julia Nilsson

Jag följde också Maddes blogg och fy vad jag gråter så fort jag går/gick in där. Både på hennes, hennes pojkväns och hennes mammas. Fy vad hemskt!

2009-02-04 @ 17:21:21
URL: http://juuliiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0