Vad händer då idag?

Snart ska jag gå och duscha för att sedan sticka bort till pappas firma och städa ett tag.. sen ska jag in på banken och föra över lite pengar ifrån mitt sparkonto in på mitt andra konto.. typiskt att man ska behöva ta från sina besparingar när det inte är ens eget fel att det är ont om pengar.. nä, nog om tjat om pengar för det gör mig bara jävligt mer förbannad än vad jag redan är..


Som ni kanske märker har jag vaknat på fel sida idag men så blir det när man är tvungen att ta tabletter för att kunna somna..


Fan, jag försökte verkligen prata igår.. men de orden kunde jag lika gärna ha stoppat upp i röven!


Kommer detta påverka mitt löfte till mig själv? Löftet om att bli lycklig? 
Just nu känns det så.....


Skönt att åka hem till familjen ikväll och fira Sofie så man kommer på andra tankar..


Vad jag behöver nu är någon som verkligen bryr sig och lyssnar och inte tar vart ända fucking ord jag säger fel!!!


Fuck of and die för det är precis vad jag vill göra nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0