Vintern kommer nu!

Varför snöar det alltid när man inte vill ha den? November och december tycker jag det kan vara snö men inte sen. Eller jo under sportlovet kan det ju vara lite snö. Nu har det snart snöat ett dygn och det gör det fortfarande. Var ute skotta lite snö men gav upp efter ett litet tag eftersom det hela tiden kom mer och mer och mer. Teiwaz fick värsta rycket när han kom ut i snön och det såg så härligt ut. Ida stod mest och titta på, hon tycker om snö hon med men hon blir kalla så fort. Får ta på henne täcket så hon också kan tumla runder precis som Teiwaz.


Marina hörde av sig i morse och berättade att hon fått influnsan och då ville ju absolut inte jag komma och bli spådd. Nej tack, jag vill hålla mig frisk nu när jag ska köra upp till Stockholm nästa fredag och se AC/DC! Gud vad jag längtar. Fattar det fortfarande inte! Jag ska se det bästa bandet någonsin. Dom jag rocka runt till i magen till och med. Mamma säger att jag är rockskadad sen jag låg i magen. Pappa ville absolut ha en rockunge och han har fått det. Jag menar hur många 2-åringar springer omkring och sjunger "Hells bells"? Hur många ungar rockar runt med sin leksaksgitarr precis som Angus gör när han står på scen? Inte många, men Désirée Anna Christina Olsson gjorde det och jag är fortfarande förälskad i detta bandet. Jag menar, min son ska heta Angus, så är det bara!



Jag har föresten bestämt mig för att ändra mitt efternamn. Men jag vet inte hur man gör det... ska ta reda på det så jag kan få det namnet jag vill ha.. Någon här kanske vet hur man gör?


Jaja, nu får jag väl göra mig iordning. Ska ju till mormor vid halv 1, 1 tiden.. Ha det så bra..

Pusselipuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0