9 januari

Ja, som jag skrev innan så fyller både min lillebror och gammelmormor år idag. Den ena 18 och den andra 95 år...

Igår var ingen bra dag alls. Jag sov mig igenom stort sett hela dagen. Lite efter att jag skrivit här inne igår så fick jag ett ångestanfall vilket jag inte fått på länge. Som tur var hade Oskar kommit hem då och han kunde ju lugna ner mig innan jag gjorde något dumt.

Idag är jag väl på dåligt humör men det går ändå. Var hos psykologen nu i morse och jag kan bli så konstig efter dessa samtal! Så förbannat förvirrad liksom! Pratade mycke runt min syn på min kropp. Ett mycket obehagligt ämne för mig. Hur förklarar man liksom sin egen känsla för någon annan när det inte riktigt finns ord för känslan? Och naturligtvis kommer man alltid in på det sexuella runt kroppen när man pratar om den. Jag är annars väldigt öppen när det gäller sex och sådant men i detta fallet när jag pratar om min kropp känns det bara obehagligt. Jag satt väl i stort sett och sa hela tiden att alla hade fel på sina ögon och såg inte allt fel på min kropp och till slut sa han: "Det är kanske dina ögon det är fel på, du kanske ser sådant som inte finns." Jag blev helt paff och visst väl inte riktigt vad jag skulle säga. Det är väl så det är men det var rätt svårt att höra det på något sätt.

Efter det gick mormor och jag och fikade vilket var mysigt och jag kunde tänka på annat än om vårt samtal. Följde sen med mormor till Kappahl för hon skulle köpa ett par byxor. Jag köpte 4 par kalsonger till Oskar. Tyckte han behövde nya sexiga kalsonger haha!

Nä, nu är mitt huvud fyllt med massa tankar som gör mig galen.. måste göra något annat..

Ha det så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0