Alldeles för tidigt!

Nu sitter jag här alldeles för tidigt på morgonen. Ska snart iväg och jobba.. Råkade hosta lite och då ryter Oskar till som ett lejon! Surströmming är vad han är.. Lite hosta kan man väl inte hjälpa! Den där hostan vill inte ge med sig..

Skulle igentligen gå till jobbet idag som jag brukar göra men det regnar så jag bangar och tar bilen.. har inte lust att bli sjuk igen.

Idag kommer Emil och Hanna hit en stund.. Får se om dom fortfarande är kvar när jag kommer hem från jobbet. Slutar igentligen 1 idag men ska ha personalmöte direkt efter så det bli väl vid 3-4 tiden istället.. Hoppas dom är kvar då.. Tycker så mycke om dom.. Emil har verkligen hittat en toppen tjej! Så lätt att prata med och rolig som få.. sen att andra tycker hon är blyg det skiter jag i.. det hade fan i mej jag också varit om jag hade träffat vår jäkla släkt.. med alla granskande ögon och allt skitsnack..

fy tusan vad det är klibbigt på skrivbordet..tror bestämt att jag ska förbjuda Oskar att äta vid datorn! haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0