Äntligen!

Nu funkar min blogg! Kom inte in igår under hela dagen.. Igår var ju jag och klippte mig på förmiddagen.. Klippte bara topparna och tunna det lite.. Hon gjorde även en vacker fläta i mitt hår..



Sen på kvällen körde vi till Emelie i Degeberga för att äta god mat och ha en rolig kväll och roligt det blev det! Vi spelade två spel, "Med andra ord" och "Pictionery". Igentligen skulle Malins pojkvän också vara med under kvällen men av någon andledning var han inte det men Oskar hade nog roligt ändå. Plus att vi blev gämna lag i spelen. Först var det jag och Oskar mot Malin och Emelie sen så bytade vi så jag spelade med Emelie och Oskar med Malin. Malin skulle bla. förklara "tränga in" med andra ord för Oskar och då säger hon: "Du gör det i Désirée!" hahaha..  Vi dog av skratt! Massa skratt blev det under kvällen! Tack så mycket Emelie och Malin för en jätte trevlig kväll!

Igår passade jag även Bindi ett tag! Underbara söta Bindi.. Hon är lite "Pittögd" men det är så sött sen liknar hon väldigt mycke Lina när hon var liten. Sötaste Bindi! Om hon blir en bra jakthund så ska dom ta valpar på henne och då kanske man kunde ta en ifrån den kullen. Har växt upp med just den rasen och verkligen älskar den.. Super bra jakthund och underbar sällskapshund.. men man måste ha dom till jakt annars blir dom knäppa.. och jag vill ju ta jaktexamen och gillar att vara ute i skogen med pappa och Emil.. Vi får se vad som händer i framtiden..

sötaste Bindi!

Nä, nu räcker det.. men först en bild på mina söta vovvar..

Från i fredags när vi var ute på en lång härlig runda och stannade till vid en rastgård och kastade lite boll med dom.. myspys

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha ja du...men man får väl ändå säga att hon var rätt på det:p hehe tack själva för en jätte trevlig kväll!så mycket har jag inte skrattat på länge:) får vi göra om snart!fin du är i håret förresten:)puss och kram

2009-01-18 @ 14:54:55
Postat av: Emelie

Vad snygg du blev i håret!

2009-01-19 @ 00:34:13
URL: http://pincetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0