Åter på jobb..

Nu är jag på jobbet. Stack ifrån Mormor Ellens kalas 15:45 för att komma i tid hit. Kalaset var jätte trevligt, synd att jag inte kunde stanna längre.

En präst kom till hennes kalas för att säga grattis från församlingen. Grejen är att det var hon som konfimerade mig. Kändes lite konstigt eftersom jag gått ur kyrkan för just då när jag konfimerade mig var jag väldigt kristen och vissa verser ur Bibeln kunde jag utan och innan. Jag trodde inte hon skulle känna igen mig men det gjorde hon och honsatte sig brevid mig och vi snackade lite. Tur att hon inte frågade något om det kyrkliga haha.. eller det hade nog varit rätt intressant att prata med henne om det. Jag älskar att prata om religion och jag gör väl det varje gång jag får tillfälle..

Jaja, nu måste jag gå och jobba..ha de bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0