Duktiga jag och lite om fetma!

Så har varit och tränat ikväll också och det känns bra.. testa en ny maskin idag och det känns verkligen i magen nu.. härligt..

Tittar på ett program nu på 3:an samtidigt som jag skriver här, om feta kvinnor.. tycker det är hemskt att se.. inte hur stora dom är utan hur dom behandlas.. Jag har aldrig tyckt att feta människor är äckliga som många andra i min närhet och jag ser absolut inte ner på dom eftersom jag anser att något som gör ont inom dem har drivit dom till den storleken dom har. Sen är jag själv inte så liten heller och jag har varit större än vad jag är nu.. jag vet hur ont det gör inom en.. Sen verkar det ändå som om de här kvinnorna tycker om sig själv, iaf försöker få det att se ut så..  Men en av dessa kvinnorna, hennes man ger en "kalla kårar", han utnytjar henne känns det som. Får henne till att äta mer bara för att han själv tänder på det.. sen tror jag hon så gärna vill ha kärlek att hon gör allt för att få det.. Jag vet ju själv hur man är, jag gör nästan allt för kärlek och ömhet.. Det behöver ju vi människor..

Jaja, imorgon är det jobb, sedan bär det av mot Eslöv. Ska träffa psykologen och efter det min behandlare. Har inte träffat min behandlare sedan innan jul så det ska bli.. inte kul, men det känns iaf bra. Efter besöken i Eslöv bär det av mot Lund med mormor där vi ska beställa resan, WIHO! Älskar mormor<3

På kvällen ska vi till min kusin Emelie och dricka vin och skvallra.. mysigt.. Johannes kommer också dit så det kan nog bli en hel del skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0