Fredagen den 23 januari..

Ge mig lön! Vill ha det nu..

Jaja, är på jobbet nu och det gör bra.. vid kvart i ett kommer mormor och hämtar mig här och sen ska vi till Eslöv. Jag har en tid där halv 2 hos psykologen.. Vill inte faktist.. det är liksom så påfrestande att sitta där, det sätter igång så många tankar och känslor. Efter psykologen ska jag dirket in till behandlaren och snacka lite om hur det går för mig.. Hur går det igentligen för mig? Jag vet faktist inte..

Sen efter det bär det ju av mot lund och ticknet för att beställa Rhodos resan! Wiho! Mormor och jag har det alltid så mysigt ihopa så denna resan kommer bli toppen! Längtar!

Jaja, nu ska jag jobba..pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0