Glad<3

Kom precis hem från jobbet. Blev så glad när jag kom in i lägenheten och såg att Oskar hade städat! Blev lycklig på något vis.. ett lugn spred sig inom mig och jag ville bara kyssa honom. Tror inte han förstår riktigt hur mycke det betyder för mig när han hjälper mig med sådant! Vägen till en kvinnas hjärta är att hjälpa till hemma<3

Idag på rasten var ju jag och Ida ute och gick på "Lågedammarna". Jätte mysigt! Här är några bilder ifrån den turen med älskade vovven<3




Sen var det ju fullmåne inatt och i morse när jag gick till jobbet tog jag en bild på ett "benigt", mörkt träd och i bakrunden "lyste" månen..



Ni kanske inte ser det men det såg jätte läskigt ut.. tyvärr är det ju inte med riktig kamera utan taget med mobilen och eå blir det ju inte lika bra bilder..



Här är en bild på mig och mormor Ellen som jag tog i fredags på hennes födelsedag.. älskar den tanten<3



Nä, nu ska jag umgås med min familj<3 Oskar, Ida och lille Teiwaz<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0