Härlig Shopping!

Nu har jag varit på Teba och köpt lite gottis till hundarna och halsband till båda två plus en ny matskål. Sen köpte jag en "handske" som man kan kamma hundarna med och massera med.

det svart med dödskallar på ska Ida ha.. min lilla "killerhund"<3
12 fyllda ben med youghurt, choklad och vanilj..
10 stycken goda tuggisar!
Typ en sådan här skål til Ida fast med ett hundansikte istället för en hundtass.

Och naturligtvis köpte jag en tjursnopp till Teiwaz stora förtjusning! Han ligger just nu och tuggar för fullt!


Älskar att köpa grejor till mina söta vovvisar! Men nu får det räcka för denna månaden iaf... Nästa månad ska Teiwaz kastreras har jag bestämt mig. Ska ringa och prata med vetrinärstationen imorgon. Hoppas att han blir mindre stressad då plus att jag tycker synd om honom när Ida löper. Han slutar äta och är helt uppstressad.. Ida springer mest bara omkring och "porrar" sig haha!

Nä, nu ska jag mysa med Ida som sitter och ber om uppmärksamhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0