Härligt

Härligt väder det är idag. Sitter på kontoret på jobbet med fönstret öppet och känner den friska luften. Visst det är kallt men ändå skönt.. Skulle igentligen inte jobbat idag men fick hoppa in men det gör faktist inget. Trivs ju på jobb..

Oskar kommer och möter mig på jobbet idag med hundarna och sen ska vi ut och gå en härlig runda med dom.. Älskar det! Jag och min lilla familj som kanske får tillökning om jag får som jag vill!

Idag skulle jag igentligen till Eslöv.. men tog jobbet istället.. pallade inte eslöv idag.. jo sjukgymnasten hade varit skönt att träffa men orkar inte med behandlaren.. Eller hon är jätte snäll och så men jag pallar inte med allt prat om mitt beteende.. Bara jag kan hålla ångesten borta så är jag nöjd.. allt prat om mat och sådant gör mig ångestfylld.. ibland vill jag bara skrika: "Låt mig göra som jag vill så jag slipper den jävla ångesten!" Fast jag vet ju att dom bara vill mitt bästa..

Hade det så mysigt igår kväll när jag kom hem. Jag skulle sova men frös så hemskt så Oskar kom och la sig hos mig och höll om mig tills jag blev varm och somnade.. Underbart sätt att somna på.. Bli "vyssad" av sin vackra och älskade prins!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0