Hemkommen

Så nu är man hemkommen ifrån kalaset.. Trevligt faktist.. men gästerna gick strax efter att vi kom. Dom var ju där vid ett och vi kom väl halv 4. Mina kusiner fick sticka iväg tidigt eftersom dom fick veta att någon hade sett Alma (kusin Julias hund). Hon har varit borta nu i snart 6 dygn, otroligt att hon klarar sig i denna kylan.. Men tyvärr fick dom inte tag på henne, hon var inte där när de kom fram.

Mormor skulle iväg på konsert och farmor och farfar hade ju färdtjänsten som väntade. Farfar blir ju snabbt trött och behöver hem och vila. Annars brukar våra kalas vara länge! Vi har så roligt tillsammans..

Vi stannade kvar och åt kvällsmat där. Goda hembakade bullar med god ost till. Mums! Började även titta på "Fredriksdalteatern" men var tvugna att dra hemåt och ta ut mina älskade vovvar ju. Men gud vad man skrattade åt det lilla man såg. Oskar fixar fram det sen åt mig så jag kan se färdigt det. Han är snäll han<3 han är ju inte precis förtjust i sådant.. nä "pangpang" är väl det han vill se..hehe..

Ja, nu får det räcka för stunden.. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0