Hemma igen

Hemma från K-stad och är lite trött faktist. Gjorde vid mina naglar hos Ida.. Mycket revligt och härlig tjej den där Ida. Vi pratade om mina drömmar och gav mig tips och verkligen "puscha" på vilket inte många gör i min närhet. Köpte även en fin tjocktröja på "Metal". Älskar sådana svart goa tröjor med "bandtryck" eller något annat häftigt tryck. Blev med en döskalle på framsidan och på baksidan ett vackert mönster.. Kanske lägger upp en bild om jag orkar.. tror inte det..

Har även handlat hundmat idag medans Oskar var och sökte jobb. Fick en bok om labradorer för att jag köpte Royal Canin. Har ju ingen labrador men tycker om rasen. Hade jag inte skaffat Teiwaz hade jag ju haft en "jacktlabbe" istället. Var ju igentligen meningen att jag skulle ha en sådan men sen fick jag nys på att Bassi skulle ha valpar och jag blev kär i lilla Teiwaz! Kanske blir en labbe i framtiden.. vem vet.. Min låtsasmorfar hade ju en labbe, Tani, och hon var ju så härlig och lugn. Fast den rasen som ligger mig närmast hjärtat är ju Tysk Wachtelhund, rasen som jag växt upp med. Laidy och Lina var så underbara! Och nu lilla Bindi gör så att ens hjärta blöder av kärlek, påminner så mycket om Lina när hon var valp. De där kloka ögonen kan trösta bättre än något annat. Särskillt Laidy hade kloka ögon.. Få försöka få upp bilder på Lina och Laidy någon gång.

Här är uppfödaren till Bindi. Seriös uppfödare som inte säljer denna fantastiska jakthund till vem som hellst utan till folk som är duktiga jägare och som verkligen vet hur denna hund ska uppfostras.

Nu pallar jag inte skriva mer..ska lägga mig i sängen och sträcka ut ryggen!

adjös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0