Igårkväll..

Igårkväll efter att jag slutat skriva här så gick jag ut och tog lite bilder. Det snöade ju här.



Sen kunde jag inte sluta ta bilder.. Fotade mina nya skor och lite annat och naturligtvis skulle Teiwaz vara med hela tiden. Och de bilderna han inte var med på puffade han till ens arm eller något annat så man tog suddiga bilder.

Ida har btw lika dan leksak som Kenzaz vovve har. Söt rosa gris. Låter jätte rolig.. Jag köpte min först haha...



Störde Oskar mitt uppe i hans trista spel på datorn.



Till slut somnade iaf "linslusen" framför tv:n



Nä, nu får jag väl gå och ta på mig kläder.. Sitter fortfarande med morgonrock på mig. För sorgligt haha..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0