Inget viktigt..

Gårdagen slutade ändå hyffsat.. Emelie gjorde några slingor i mitt hår. Fast det gick emot mig också.. Fanns knappt någon färg i detta "paketet" så det blev inte så många slinger jag hade tänkt mig.. men på torsdag ska jag köpa mer färg och absolut inte det jäkla "Pernilla Walhgren" skitet.. räckte till 7-8 slingor.. bajs... Emelie får hjälpa mig med det! Jag ska ju hjälpa henne med sängen hon ska köpa.. Jag vill också ha en dubbelsäng! Fast det får vi inte plats med här..

Går och väntar på om Oskar får jobb så vi vet var vi ska flytta.. Jag vill flytta nu! Vantrivs som in i i lägenheten!

Mitt kort har nog avmagnitiserats.. skit!

Nä, nu ska vi nog snart iväg och träna..ska jobba sen..

Nä, nu orkar jag inte skriva mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0