Jobb, jobb, jobb..

Är på jobbet nu men det är så trist.. här är så lugnt och stilla.. man nästan känner för att reta upp dom lite så här händer något haha..

Imorgon är det lön!!! Fast det kommer väl gå till massa tråkigt som räkningar och åter räkningar.. Annars händer väl inget imorgon.. Jag ska till banken med mitt kassa kontokort som antagligen har avmagnitiserats.

Nä, nu får jag gå tillbaka till tv:n ett slag innan det är dax att ge lite mediciner till vårdtagarna..

Jag ska föresten vara handledare snart.. en som läser till undersköterska.. vet inte om det är en kille eller tjej och antagligen är den äldre än mig.. känns ännu konstigare.. men det var mina kollegor som tyckte jag skulle vara det.. och jag gick med på det.. korkat Désirée!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0