klockan är 6:17..

När jag börjar skriva.. Ska börja jobba klockan 7. Kom i säng vi kvart i 1 inatt. Sovit lite kasst. Drömt massa konstiga saker bl.a att Ida sprungit bort.. blandade väl ihop det eftersom Julias hund sprungit bort.. tycker det är så hemskt för henne..

Efter att jag jobbat igår åkte jag till mina föräldrar för att fira Emil en stund. Mycket trevligt.. Hanna, Emils flickvän, hade hittat ett så fint kort till Emil och sen hade hon skrivit så fint i det. Så kär i hon är i min lillebror. Tycker så mycke om henne och hoppas att dom håller ihop! Ricci var också där för att ge lite kärlek haha.. Sen var det lite släkt och vänner.. en mysa skara..
Bindi och Teiwaz hade roligt medans Ida mest tyckte dom var jobbiga hehe..

Jag känner mig rätt trött på mig själv.. står inte ut med att se mig själv i spegeln längre.. måste göra något åt det här! Nu snarast!

Måste gå till jobbet snart.. vi hörs..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Och så ringde du inte mig när man kärlek var på plats?????

2009-01-10 @ 10:03:34
URL: http://pincetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0