Gissa Sallys ålder och goda nyheter!

Alma är upphittad! Tänk att tösen klarat sig ute ända sedan den 31/12-08.. galet!

Hade Emelie och Johannes på besök igår.. mycke trevligt. Tittade på den nye James Bond.. fina actionscener men jag fattade absolut inget haha... Sen tittade vi på Sally! Det är vad jag kallar humor!




Iaf så när Emelie och Johannes åkte hem så hände något hemskt! Internet funkade inte! Oskar höll på att gå under! Jag gjorde mitt bästa för att trösta honom! Han var så förtvivlad min lille älskling! Iaf så spenderade vi ungefär 3 timmar i sängen. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och flamsade och tramsade precis så som bara han och jag kan.. sen hände väl en del privata saker också hehe.. Sen blåste jag upp en gammal kondom haha! Den var oanvänd.. haha..

Idag ska vi tvätta och sen ska vi och träna.. sen händer det väl inte så mycket mer som händer..

Igår började ju ett nytt program på 5:an.. Ett program där någon avslöjar hur trollkarlarna gör sina trick! Fy fan vad jag blev arg över det! Fattar inte att man får lov att sända sådant! Det är ju meningen att vi inte ska veta! Nä det finns inte ord  för vad jag tycker om detta.. ska iaf inte se det!

Jaja, nu har jag inte tid..ska ju sortera tvätt! hehe

adjö

Kommentarer
Postat av: Julia Nilsson

min sötnos är tillbaka :D

btw jag såg den nya james bond filmen på bio fattade heller ingenting och somnade dessutom haha xD

2009-01-12 @ 20:51:39
URL: http://juuliiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0