Lördag=)

Då var det lördag! Jobbar idag men är hemma på timmar.. ska vara tillbaka klockan 4 igen.

Slutade 12 och stack direkt bort för att titta på Sofie när hon spelade match! Gud vilken duktig syster jag har! Riktigt stolt är jag över tösabiten! Dom vann med 19-14 mot ett lag som jag inte kommer ihåg vad dom hette.. Jag tjoade och skrek typ hela tiden. Sedan när matchen var slut stack Oskar och jag bort till friskis och svettis för att ändra mitt kort. Hade bara valt gympa innan men nu vill jag ha allkort så jag kan gå på gymmet också. Tyvärr så har avtalet med vårdcentralen gått nut så vi kan inte gå bort dit där och träna längre. Fram till den 1 april får vi träna där sen är det slut med det! Kommunen har väl inte råd med att förnya avtalet. Drar ner på allt i denna kommunen tyvärr! Hatar det!

Sökte precis lite bostäder.. måste flytta..pallar inte att vänta på att veta var oskar ska jobba utan vill flytta nu!

Nä, nu ska jag ta något att öta..pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0