Måndagen den 4 januari 2009

Känns konstigt att skriva 2009 faktist... tar väl en tid innan man automatiskt skriver 09 på räkningarna hehe..

Igår var vi i Höllviken och åt super god middag och mumsig efterrätt. Jag lärde mig att spela poker. Axel hade fått en sådan där väska med "marker" så Oskar och Axel ville spela och dom fick lära mig. Det gick lite trögt i början men i slutändan var det jag som van skitet haha.. Vi spelade i stort sett hela tiden vi var där. Fast jag hade lite tid att prata med Lena vilket jag nog behövde.. behövde veta vad hon tyckte om ett och annat som är för privat för att ta upp här. Lena är bra att prata med, visst jag håller inte med henne om allt men så är det ju alltid..

Oskar hade ju födelsedag igår och jag har väl lite dåligt samvete för att jag inte gjorde så mycket för honom men jag har ju inte varit på topp precis. Han fick iaf en årspremuration på "sweden rock magazine" och den blev han nog glad för.

Vi hade en rätt stor dispyt igår när vi kom hem, Oskar och jag. Jag sa väl i stort sätt vad jag tyckte och lät väl inte honom "komma undan" vilket jag brukar göra. Men jag tror nog att han fick sig en tankeställare och han tycker nog det är rätt skönt när jag inte ger mig.. Han vet ju att även om jag blir väldigt förbannad på honom så älskar jag honom och gör i stort sett allt för honom. Annars hade jag ju inte stannat så här länge.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0