Nära döden upplevelser!

Det är precis vad jag hade innan. Men sen gick jag och duscha och fsktist mår jag bättre nu. Känns bara som en bulldozer har kört upp i näsan. Så täppt är jag! Sen tror jag visst att hacke hackspett sitter i hjärnan min och hackar för det gör jävligt ont i skallen... Ja, faktist är det väldigt synd om mig!

Just nu snöar det här vilket jag tycker är onödigt! Tycker inte om snö! Plus att jag ska köra upp och hämta min bror och flickvän som passar mammas och pappas hus för dom behöver lite mat och sådant och vi behöver också fylla på vårat förråd och jag känner mig inte pigg på att åka och handla precis..

Fick ställa in filmkvällen tyvärr.. vilket inte alls är kul..

Får se vad som händer imorgon när älskling fyller 23 år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0