New day

Jaha då var det en ny dag med nya möjligheter och nya äventyr haha.. Ska snart gå iväg till firman och städa och ikväll ska jag träffa Eva och Ann-Marie på gymmet.. Det är väl ungefär vad som händer idag..

Personalmötet igår gick bra.. Vi pratade bland annat om att vi kanske inte får ha hundarna med oss längre.. Alla var emot det och även chefen tyckte det var synd.. men vi ska testa en ny grej och se om det blir bättre.. Känns lite trist att bara för att en person på natten och som jobar på en annan avdelning är allergisk så ska det drabba alla andra avdelningar.. Sen att man inte är så glad för denna person gör ju inte saken bättre.. hon vill liksom inte mötas på en bit utan alla ska "dansa" runt henne.. Men jag ska kämpa för att vi ska få lov att ha hundana kvar. Man märker ju hur mycket det gör för de boende, hur glada de blir och hur mycket mer dom vill vara med. Helt andra personer i vissa fall faktist, bara p.g.a 3 små hundar.. Otroligt vad djur kan göra igentligen..

Nä, nu ska jag väl göra mig iording.. hajdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0