Irgendwie irgendwo irgendwann

Igår var vi ju hos Emelie för att snacka och ha det roligt.. och roligt blev det.. Johannes var ju också där, min bästa vän av det manliga könet.. Vi pratade bland annat om resor, kukstorlek och lite musik.. mest sexprat blev det eftersom Johannes är lite översexuell, fast jag är väl inte så mycket bättre precis. Sen att jag och Oskar började gnabbas lite då och då det tillhör vardagen. Johannes och Emelie fick styra in samtalet på något annat. Drack gotttis vin och rätt som det var skulle vi till Degeberga och hälsa på hos "Johannes Emelie". Mycket Trevligt det med, synd bara att alkoholen försvann ur kroppen under den tiden.. På vägen hem till Hörby lyssnade vi på gammal underbar musik från 90-talet! Underbar minnen till den musiken från första discot man var på till första gången man hångla, första gången en kille la handen på ens röv osv.. haha Härliga tider det!

Bland annat lyssnade vi på "Anyplace,Anywhere, Anytime" med Kim Wilde och Nena! Och gud vad jag älskade den låten när den kom ut och gör det fortfarande fast man kanske glömt bort att den finns.. Älskar tyskan i låten, funderar på att ta upp mina tyska studier faktist.. jag fick ju sluta med det eftersom jag knappt kunde engelska på högstadiet=( Älskar när man sjunger på tyska faktist.. Sen att Nena är tokigt sexig i denna videon är ju bara ett plus.. Hon skulle man ju inte tacka nej till haha..

Gib' mir die Hand
Ich bau dir ein Schloss aus Sand
Irgendwie irgendwo irgendwann...


Nä, nu ska jag dansa med Oskar fast han inte tycker musiken är bra.. men jag älskar honom ändå<3 Tokisexig är ju han med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0