Nu börjar resan!

Resan är beställd! Söndagen den 3 maj klockan 07:40 startar planet ner till Rhodos! Mormor och jag kommer sitta i våra stolar på planet och bara njuta och längta till värmen. Vi anländer på Rhodos 12:00 lokal tid. En hel vacka bara hon och jag på en härlig plats. Grekland är underbart, har varit på Kreta och Santorini och älskade det så Rhodos kommer säkert bli lika underbart. Hemresa Söndagen den 10 maj och inte förän23:55 lyfter planet hem mot Sverige vilket betyder att vi har hela den dagen på att sola och bada! Härligt härligt! Resan och äventyret börjar ju redan nu faktist.. Allt roligt som ska planeras och massa längtan! Mormor och jag<3

Hotellet heter Europa och ligger mitt i Rhodos stad precis som vi ville.. nära till gamla stan så vi kan gå där och titta! 50 meter till stranden härligt härligt!







Köpte färg till håret så nu ska jag bli av med min tråkiga färg.. har inte fått min naturliga hårfärg igen sedan jag färgade det förra gången..det har liksom blivit råttfärgat och trist! Så i helgen är det Emelie som ska färga det.. ikväll hinner vi inte för då ska vi och pågarna bara snacka och fnittrra haha.. plus att jag inte vill visa mig i den där slinghättan inför pågarna.. Snacka om dom hade retat mig då!

Nä, nu ska jag mysa med vovvarna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0