Ny dag!

Jaha en ny dag med nya äventyr.. Nä, det blir väl inte så mycket äventyr för mig.. väntar på att Emelie ska höra av sig så hon kan färga mitt hår.. Ska väl städa här hemma och det är ju alltid ett litet äventyr, man vet aldrig vad man kan hitta hehe.. Särskilt nu när Oskar också bor här..

Trist väder ute och jag känner igentligen inte för att gå ut idag heller..

Igår var jag på invigningen av det nya sportcentrat.. Fixa så jag ska kunna gå och gympa där.. Tycker det är kul.. Gymmet var ju extrtemt fint men eftersom jag redan går på ett gratis gym så kände jag inte för att betala för att gå dit.. men det hade varit kul att testa dessa maskiner.. Det kunde jag ju gjort igår också men där var så mycket folk och jag gillar ju inte.. jag höll mig så nära mamma som möjligt.. jag fixar inte riktigt massor med folk längre..får nästan panik.. för ett år sedan hade jag aldrig fixat det.. jag hade börjat gråta av bara tanken. Så jag har nog kommit väldigt långt faktist.. Min behandlare tycker jag har kommit långt iaf.

Slängde precis ett öga på tv:n, en tjej fick en injetion av botox.. Jag hade nog inte kunnat göra det.. men plastbröst skaffar jag gärna.. Så fort jag får råd med det så lägger jag mig under kniven och fixar till mina hemska bröst.. Kalla mig ytlig eller vad tusan ni tycker jag är.. but I don't give a damn!

Nä, nu ska jag nog gå och duscha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0